صدای آمریکا: تحریم ها محکوم به شکست هستند

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت صدای آمریکا (VOA) شنبه 18فوریه (29بهمن) نوشت: «بسیاری از مقامات کلیدی دولت باراک اوباما متقاعد شده اند که تحریم ها تهران را از ادامه برنامه اتمی اش بازنخواهد داشت. آنان می گویند: آمریکا هیچ انتخاب دیگری غیر از راه اندازی جنگ یا تماشای حمله اسرائیل به ایران نخواهد داشت.»
وب سایت فارسی شبکه دولتی آمریکا در ادامه با اعتراف به بی تأثیر بودن تحریم ها، نوشت: «رئیس جمهور آمریکا علنا خطاب به مردم و در خفا به اسرائیل گفته است که قصد دارد زمان کافی بدهد تا تحریم ها تأثیر گزنده خود را بر اقتصاد ایران بگذارند؛ اما در مقابل، برخی نهادها و مقامات آمریکایی از جمله پنتاگون و وزارت خارجه معتقدند که تحریم ها محکوم به شکست هستند.»
بنا بر این گزارش، از دیگر سو روزنامه انگلیسی "گاردین" (Guardian) به نقل از یک مقام رسمی آگاه به مسائل خاورمیانه در آمریکا، نوشته است: «کاخ سفید می خواهد تأثیر تحریم ها را ببیند. این، کاخ سفید تحت مدیریت "جرج بوش" نیست و به دنبال یک جنگ دیگر نمی گردد. مشکل کاخ سفید این است که مسؤولان تهران طوری رفتار می کنند که گویی تحریم ها مهم نیستند و اقتصادشان به زانو در نیامده و اسرائیل قرار نیست هیچ کاری بکند.»
به نوشته وب سایت فارسی صدای آمریکا، این مقام آمریکایی افزود: «تحریم ها تنها کاری است که در قبال این مشکل از دست ما برمی آید. اگر تحریم ها شکست بخورند، سخت است که ببینیم گزینه "نهایی" را چطور باید عملی کنیم؟»

گفتنی است رونمایی از پیشرفت های هسته ای جدید ایران، این موضوع را به اثبات رساند که تحریم ها شکست خورده اند. هرچند دشمنان دائما تکرار می کنند که "تمام گزینه ها روی میز قرار دارند" اما بهترین و کم خسارت ترین گزینه پیش روی آن ها تن دادن به حقوق اساسی ملت ایران است؛ چراکه ایرانیان از سال 57 به این سو در عرصه عمل اثبات کرده اند که از حقوق مسلم خود هرگز صرف نظر نمی کنند و با تهدید و تطمیع هم از مواضع بر حق خود عقب نخواهند نشست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 1424
بازدید کل : 71799
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket